Preču piegāde un atgriešana

Preču piegāde un atgriešana

PREČU PIEGĀDES TERMIŅŠ Mēs piegādājam preces 3–5 darba dienu laikā, ja pie konkrētās preces nav norādīts citādi. Mēs sūtām ar kurjeru un pakomātiem. Pakalpojumu sniedzēji: DPD, LPEXPRESS, OMNIVA.

BEZMAKSAS PREČU PIEGĀDE LATVIJĀ NO 60 EUR Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 60 EUR. Ja pirkumu groza summa nesasniedz 60 EUR, piegādes cena ir atkarīga no kurjera izvēles apmaksas lapā. Pirms preces piegādes ar Jums sazināsies kurjers vai saņemsiet ziņu uz tālruņa numuru, kuru norādīsiet pirkšanas procesā.

Saņemot sūtījumu, iesakām rūpīgi apskatīt preci un pārliecināties, vai tā nav bojāta (saspiesta, caurdurta, samitrināta u.tml.), un tikai tad parakstīt preces pieņemšanas dokumentus.

PREČU PIEGĀDE ĀRZEMĒS Mēs piegādājam preces visā pasaulē. Piegādes termiņš ir atkarīgs no izvēlētās valsts. Preces Jums tieši rokās piegādās kurjerdienesti. Sūtīšanas izmaksas tiek aprēķinātas konkrētai valstij. Lai uzzinātu precīzu cenu, rakstiet mums uz e-pastu sales@cremile.com vai zvaniet pa tālruni +370 617 33617.

PREČU ATGRIEŠANA

  1. Kvalitatīvas preces var atgriezt 14 dienu laikā no to saņemšanas dienas. Pārdoto nekvalitatīvo preču trūkumi tiek novērsti, nekvalitatīvas preces tiek mainītas vai atgrieztas saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

  2. Atgriežot preces, ir jāievēro šādi nosacījumi: 2.1. Atgriežamajai precei jābūt oriģinālā, kārtīgā iepakojumā (šis punkts neattiecas uz gadījumu, kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece); 2.2. Precei jābūt Pircēja nesabojātai; 2.3. Precei jābūt nelietotai, nezaudējušai preces izskatu: nebojātas etiķetes, nenoplēstas aizsargplēves utt. (šis punkts neattiecas uz gadījumu, kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece); 2.4. Atgriežamajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to saņēma Pircējs (šis punkts neattiecas uz gadījumu, kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece); 2.5. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja netika ievēroti preču atgriešanas nosacījumi; 2.6. Preču atgriešana tiek veikta Pārdevēja noteiktajā veidā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču saņemšanas dienas (šis punkts neattiecas uz gadījumu, kad prece ir nekvalitatīva - tādā gadījumā preču atgriešana notiek likumā noteiktajā garantijas termiņā);

  3. Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana un apmaiņa notiek saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu".

  4. Par Pircēja pieņemtajām, bet vēlāk atteiktajām precēm samaksātā nauda tiek atgriezta uz Pircēja kontu ne vēlāk kā 5 (piecu) dienu laikā no preces atgriešanas dienas Pārdevējam, ja vien Pārdevējs un Pircējs nav vienojušies citādi.